Mnä rakastan sushia ja nimenomaan kasvisushia, koska en voi syödä allergiani vuoksi kalaa.Kävin meidän paikallisessa Citymarketissa tuossa taannoin ja silmääni Lue lisää »

Lähde: Kuningattaren kulinarismia

LUE MYÖS: