Viime viikolla tekemistäni pikkupitkopullista jemmasin osan pakastimeen laskiaispullia varten. Näissä on siis täytteenä ihan vaan vadelmamarmeladi-mansikkahillosekoitusta (keräilyeriä jääkaapista) ja Lue lisää »

Lähde: Makunautintoja Mimmin keittiöstä

LUE MYÖS: