Sadepäivänä leivottiin pullaakin pitkästä aikaa, voi että, kyllä maistui :) PULLATAIKINA: 3 dl maitoa 1dl vehnäjauhoja + 1 pss kuivahiivaa 1 dl sokeria 1 kanamuna 1rkl Lue lisää »

Lähde: Rakkaudesta ruokaan

LUE MYÖS: