Perjantaina herkuteltiin edellisessä postauksessa olevalla Kinuskikakulla ja lauantaina Mansikkakakulla. Kaupasta löytyi suomalaisia mansikoita. Kalliita ovat vielä, mutta maistuivat herkuilta :) Pohja: 6 Lue lisää »

Lähde: Kirsin keittiössä

LUE MYÖS: