Meillä tehdään erilaisia munakkaita aika usein, niin aamu- kuin iltapalallekkin. Tämän pakkasaamun (meillä on vieläkin -24 pakkasta) munakas näytti kuvan mukaiselta Lue lisää »

Lähde: Makunautintoja Mimmin keittiöstä

LUE MYÖS: