Minulla ja aleksanterinleivoksilla on aina ollut hieman kinkkinen suhde. Toisaalta ne ovat hyviä ja toisaalta taasen ihan liian makeita omaan Lue lisää »

Lähde: Makunautintoja Mimmin keittiöstä

LUE MYÖS: